Godmorgon...

..vikten ligger på 54. Det är ju ganska bra, med tanke på allt jag har ätit. Och nu finns det inte mycket mer att äta, så nu borde jag väl gå ner ändå. Om inte mamma bakar något (jag borde vara beredd på det)

jag ska ut på reklamutdelning, och den här gången borde det inte ta mer än 2 timmar. Kanske inte ens 1. Det är ju bra om det gör det ändå, bränner ju kalorier!

Igår skippade jag de 25 armhävningarna, var så trött.. var uppe till klockan 1 på morgonen, allt på grund av killen som sover hos oss. Vi tittade på skräckisar :D gud vad han är söt alltså. Synd att vi inte hann prata så mycket, han är så jäkla tyst av sig :/ men åh så söt <3


den här bilden har egentligen ingenting med inlägget att göra... jo, ungefär såhär såg det ut när vi såg på filmerna :)

Kommentarer
Postat av: nadosh

godmorgon :)

2009-07-26 @ 12:08:08
URL: http://nadiaak.blogg.se/
Postat av: -Mikk

Söt blogg :)

2009-07-26 @ 12:40:13
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0