Hallåjsan!

Godmorgon på er! Vad ska ni göra idag?

Själv ska jag till stan med storasyster och äta antingen en halv baguette eller sushi. Jag vill hellre äta sushin, för jag har bättre koll på kalorivärdet där. Baguetten måste ha otroligt mycket kalorier! Vitt bröd, till att börja med, och med tanke på att både jag och min syster äälskar Västkust smaken så blir det ännu mer.. jag ska kolla runt på internet om jag kan hitta ett kalorivärde på det. Vad tror ni det kan ha?


Det här är stället vi köper baguetter ifrån. Så gott, och de är så vänliga. Jag har praktiserat där förr, skulle absolut vilja jobba där någon gång!

Kommentarer
Postat av: natta

Nu har du chans att vinna ett utav de populäraste och senaste smycket hos smycken by me - ett rosett armband, kika gärna in i bloggen om det låter lockande. PussKram

2009-07-27 @ 09:52:33
URL: http://natalies.se
Postat av: ♡ Olivia ♡

Hej - det är frågestund i bloggen just nu. Släng in en fråga vetja!

2009-07-27 @ 10:45:09
URL: http://oliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0