Jävla Capio

Helvetesjävlaskitkärringar på Capio. Jag vet att de menar väl, men fan ta dem. Det är alltid så jävla jobbigt att vara där. Jag brukar vara en artig och trevlig tjej, men när jag är hos Capio så är det som om de snackar med en vägg som bara glor tillbaka. Jag svarar inte på någonting, jag nickar bara. "Vi vet att det är jobbigt", "vi kanske låter lite tjatiga, men", "vi vet att du kan klara det här". Jag hade lust att bara skrika 'håll käften, håll käften, håll käften!'. Jag vet att de menar väl och att de bara vill att jag ska må bra.. men jag gillar dem verkligen inte.

Jaja, nog om det. Här är lite bilder jag tog idag!

här är det enda stället där de säljer sushi (bortsett från ICA som säljer pytonsushi, usch)


det var 8 bitars sushi från början, sen glömde jag bort att ta kort (^^')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0