Kakångest

Jag åt 3 kakor som jag inte vet kalorierna på. Men jag skulle gissa på 150 per styck. Jag mår bättre nu, men det var hur jäkla hemskt som helst förut.

Mamma hade tänkt göra sockerkaka idag, men jag kunde inte hålla inne känslorna och sa åt henne att inte göra det.. att Capio inte tyckte det var bra att jag åt sötsaker mitt i veckan.. mamma såg helt förtvivlad ut. Jag kände mig som en tölp. Jag hatar Capio! De jävla subborna! Det känns som om de bestämmer över vad jag ska äta. Men jag är arg på mig själv också.. jag vill inte låta mamma sluta med något hon tycker om på grund av mig. För helvete. Jag vill bara sluta med Capio.

Haha, och inte nog med det, jag meddelade nog aldrig er men våra gäster åkte iväg för några dagar sen. Nu är de tillbaka! Fan också, jag vill sova i min säng. Gissa vad de tog med sig? Chips och godis. De gav mig och min syster varsin Pringles. Jag tror de äter skräpmat varje dag.. men barnen håller sig smala. Kanske bra förbränning de har?


någon som har sett de här kakorna förr? Någon som vet kalorivärdet? ...

Kommentarer
Postat av: simone

Lite kakor är aldrig fel, äter typ sådant varje dag :D

2009-07-28 @ 23:53:27
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0