Noll blogglust

Jag känner inte för att blogga något vidare. Idag åkte gästerna tillbaks till Stockholm, nästa gång vi ses kanske vi ska bo hos dem :P skulle vara kul.

Idag var första dagen då mamma inte kunde hålla koll på vad jag äter. Tror ni att jag utnyttjade chansen och skippade måltiderna? Näe.. det gjorde jag inte. Jag kan inte börja banta än. Jag måste vänta ett tag till.
Jag känner mig lite frustrerad nu för jag måste börja med matdagboken igen. Jag tordes (är det ett konstigt ord?) inte berätta att jag hade slutat med den.. jag får förklara nästa vecka, ska träffa dem igen då.

Vill äta Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake just nu. Jättegod! <3 Men nej, jag har gått upp 3 hekton så det går inte för sig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att vikten inte är allt i världen va..?? -__-''

Det finns mycket mer VIKTIGARE saker att ägna energi åt, som vänner, god mat, leva livet än att hålla på att banta och skit! O__O

Det mår du bara dåligt av, det säger du själv ju, om du tänker efter. :/ Du är stressad, mår dåligt och orkar inte med, och det är p.g.a. att du inte tar allt med måtta. Livet är värt så mkt mer än att slösas bort på dåliga bantningskurer och självsvält!<3

2011-04-28 @ 22:11:18
Postat av: Haft samma sits

Du kan äta mkt mer än vad du tror och du kmr ändå inte gå upp i vikt bara du äter rätt och motionerar med måtta! O__O

Alla varierar i vikt beroende om dom kanske har ätit mkt under dagen eller om dom har mkt vätska i kroppen (druckit mkt vatten), men det försvinner under natten eller på morgonen när du går på toa..! Sluta slösa tid på dåliga bantningskurer och lev livet!! För det är det enda som VERKLIGEN är VÄRT NÅGONTING!!! Man ska unna sig saker i livet och man ska ta allting med måtta, alltså inte för mkt eller för lite utav nånting! Du är värd att må bra precis som alla andra, så bestäm dig för att visa att du är en stark person istället och visa att du leva livet som en frisk och glad person!<3

2011-04-28 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0