Pi-ping!

Jag kom på bättre tankar! Istället för att sitta och deppa över något som är gjort, så får jag se det från den ljusa sidan. Mamma kommer arbeta varje dag och inte kunna se om jag hoppar över måltider några gånger i veckan. Jag kan äta mindre, motionera mer och gå ner i vikt utan att någon märker (förutom min syster, men hon bryr sig nog inte).

Om jag går ner för mycket dagen innan jag ska väga mig så äter jag väl upp mig så jag väger lite mer, så ska det nog gå. Sen är det bara att banta igen!

Men det blir nog lite svårt att undvika mat, nu när jag har blivit så van vid det. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: FINA - FOTOBLOGG

Hejsan!

Nu kommer jag att vara en sån där jobbig jäkel som skickar reklam i andras bloggar. Men det är såhär att min mamma är med i en tävling där man kan vinna en kamera och jag skulle bli så otroligt glad om hon gick vidare. Det krävs bara några få röster. Därför undrar jag om du skulle kunna offra några sekunder av ditt liv till att göra någon annan glad genom att klicka på länken här nedanför och sen på rösta.



http://www.svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack för att du tog dig tid att läsa och tack på förhand!

2009-07-31 @ 14:15:13
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Amanda :*

Jag önskar dig inte lycka till...

2009-08-17 @ 08:59:29
URL: http://amandous.blogg.se/
Postat av: matilda

Du, tror du verkligen att du kommer må bra efter att du slutat äta? Tror du verkligen att du ska känna dig lycklig när du är smalare? Tror du verkligen att du kommer överleva? Vet du vad som händer när du slutar äta? Du får ingen energi, dina resultat i skola/jobb minskar dratiskt och du kan faktiskt inte leva på den metoden. Dels att du tränar, men du får inte sluta äta när du tränar! Herregud du förstör din kropp! Träna mer, bygg på dig muskler så att du orkar och är stark det är snyggare;)



Jag vill inte kritisera dig negativt, jag vill bara ge dig ett tips så att du kan må bättre. Om du tycker olika, så varsågod.

2011-03-13 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0