Usch och blä för regn..

Det bara rinner ner regn här, så det blir varken baguette eller sushi. Vem vill gå till stan i dåligt väder? Jaja.


Nu har jag läst några nya kommentarer och bestämde mig för att skriva en liten åsikt.
Jag vill ju bli smal, och jag säger att jag tycker jag väger mycket när jag bara väger 54 kg. Det betyder inte att jag tycker att personer som väger mer än mig är smällfeta, tvärtom, jag tycker att de är vackra. Jag tycker faktiskt det är skitsnyggt att vara fylligare och kurvigare än smal och normal! Men jag hatar att se det på mig själv. När jag ser mig i spegeln tänker jag "fan vad ful jag är, jag passar inte att vara överviktig. Jag borde bli smal som modellerna". Jag vill bara se fin ut och tycka att jag är fin, och jag tycker att smalt skulle passa mig bäst.

Jag tycker att skönhet inte alls bara kommer från utsidan, det ska handla om självsäkerhet. Om man vill skina ännu mer ska man fixa håret och kläder, inte enbart de som modellerna visar, utan de som passar ens kroppstyp och som man tycker om.

Jag är konstig, jag säger det här till hela världen men jag själv vill inte lyssna. Det känns inte kul att vara jag. Jag hoppas att alla som är som jag vågar säga till sig själva att de har fel, och att de är vackra NO MATTER WHAT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

besök min och säg vad du tycker :)<3

2009-07-27 @ 14:40:10
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: fanny

får jag fråga hur lång du är?

2009-07-27 @ 16:31:31
URL: http://lillaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0